четверг, 21 февраля 2019 г.

ЗАСІДАННЯ РМПК ВЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТУ "ОСНОВИ ЗДОРОВ`Я"

Cучасні методики навчання і новітні технічні здобутки дають можливість різнобічного розвитку учня. Однією з таких методик є методика квестів. Квест – це ігрова технологія, при реалізації якої відбувається процес виконання учнями навчальних, пошуково-пізнавальних, проблемних завдань відповідно до ігрового сюжету (І. Сокол). На думку багатьох вчених (Я. Биховський, М. Бовтенко, Т. Марч та інші), при використанні квест-технології учні проходять повний цикл мотивації: від уваги до задоволення, знайомляться з матеріалом, який дозволяє їм досліджувати, обговорювати, моделювати поведінку в контексті реального світу.
21 лютого 2019 року на базі Новоолександрівської загальноосвітньої школи відбулося засідання РМПК вчителів предмету «Основи здоров’я», на якому вчителі ділилися досвідом використання квест-технологій на уроках «Основ здоров’я», проходили квест «Цілісність здоров’я людини». Керівник РМПК Діденко З.С., яка при КЗ «ЗОІППО» ЗОР пройшла спецкурс «Впровадження квест-технологій в освітній процес», ознайомила присутніх з класифікацією квест-технологій, правилами створення квесту.        





Комментариев нет:

Отправить комментарий